Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lala.

Åh vad jag älskar min skrivare ;)
Den används nästan varje dag, antingen så skriver jag ut papper som rör studierna, eller foton. Har även kopierat och skrivit ut kort från förr som jag inte har på t.ex. datorn..
Vi har bara behövt byta en färgpatron hittills, vi köpte multiskrivaren i oktober tror jag?
Och den patronen kostar bara 159 kr. inte farligt alls :)

Ett tips, köp en multiskrivare om ni tycker om foton och sånt fix som jag gör!
Vår kostade typ 1499 tror jag, på Ica Maxi. Prisvärt !

Kommentarer
Postat av: Ammie

Tack gumman för ditt stöd :D

jag tror också jag klarar detta, har inte alls nå sug efter cola å så, tror jag bara handlat cola bara för att lixom.. men nu är det slut med det.. gu va pengar man sparar, bara på 2 dagar utan lixom.. de e sjukt :D

e såå nöjd... ja men gumman, dina kilon du går upp är ju värda det lixom :) jag kommer stötta dig genom ALLT bara så du vet..! e så glad att få kunna följa nån genom graviditeten :D vill hålla din bäbis sen o snoooza på den, aldrig gjort det :) ser fram emot det!



Gu va jag älskar dig!



Puss vännen

2009-12-16 @ 20:04:34
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback