Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lista.

2009 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av ditt 2009!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Firade min sons 2 års dag :P

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har aldrig några såna..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja flera stycken.

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja fy :(

5. Vilka länder besökte du?
Estland & Finland

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Vet inte,, jag har allt jag behöver för att leva ;)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
21 januari, då min lilla Ludde fick lov att avlivas. värsta dagen i mitt liv.

8. Din största framgång 2009?
jadu, börjat studera med nåt som känns vettigt.

9. Största misstaget?
Många..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja det har hänt några ggr..

11. Bästa köpet?
Min multiskrivare :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hmm.. olika olika månader.. Hugo, Tallinn, m.m..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, varje dag med Hugo gör mig alltid glad. + graviditeten med nr 2 :)

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2009?
Beat it med Michael Jackson.. eller Berit som Ronny säger :)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Upp & Ner varje dag..

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Inget typ..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Allt möjligt.. det är lätt att ångra sig efteråt, men det är så livet är.

18. Hur tillbringar du julen?
23,24 och ibland 25 dec med våra familjer här och där..

19. Var du kär i år?

Ja

20. Favoritprogram på TV
Desperate Housewives, eller Grey´s Anatomy som var sååå bra :)

21. Bästa boken du läste i år?
Ingen,, kan ju inte läsa böcker så bra..
den jag har läst är Lucy Sullivan is getting married, men den var sådär..

22. Största musikaliska upptäckten?

Ingen vad jag kan komma på som jag gillar

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jag önskar mig aldrig nåt,, tycker inte om min födelsedag eller att få presenter.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Inget, som sagt..

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
var i skolan sen hade kalas för familjen.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns alltid nåt som skulle kunna va bättre, men man ska väl va nöjd med det man har ändå!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Trött-mamma-orka-inte-bry-sig.. :)

29. Vad fick dig att må bra?
Hugo!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?

Oj oj, Jude Law kanske ;)

31. Vem saknade du?
Många!

32. Den bästa nya personen du träffade?
Hmm,, jag & Ammie blev tajta vänner i år, men vi var väl inte "nya" riktigt ändå.

 

Jag utmanar den som vill :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback