Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lite fixat :)

Nu har jag fått lite gjort här hemma iaf.
Plockat undan det jag slängde på golvet , tvättat, hängt tvätt, blötlagt disken, ska diska lite,
skrivit ut massa papper om August Strindberg, pratat i telefon :) , osv..
skönt när man får såna ryck.
Har inte orkat gjort nåt sånt på länge nu så det ser verkligen ut som en rövarkula här hemma.
Tur att vi inte har fått besök ..

Nu ska jag försöka äta lite ravioli, men den smaka helkonstigt, massa tomat, det brukar det inte göra.. det är en bra billig snabb lunch när man inte orkar göra nåt annat :P

Nåt annat som jag inte kan äta när jag är gravid är choklad. Eller godis överhuvudtaget.
Det är bara äckligt.. jag är inte sugen på nåt längre,, vilket är tråkigt!!
Inget är gott, allt bara smakar äckel.

Tänk vad vi kvinnor får gå igenom! Tur att man vet att det är något gott i slutändan av det hela :)
Killarna ska bara vara med på det roliga,, men dom ska bara veta hur vi mår under dessa månader.


Jaja,, nu är det inte långt kvar tills Huuuugo kommer hem! :)
Jag saknar han hela tiden när han är på dagis..


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback