Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag.

Snön börjar smälta bort, det skulle regna i helgen så : /


Ronny & Hugo har gått till farfar Stefan, jag ska plugga lite och göra klart julkorten.

Vi tänkte ta in julgrans-sakerna igår för att se vad vi har och inte har..

men vi hittade dom inte :P Haha vart sjutton har vi gjort av den kartongen?!

Den måste ju stå i nåt av förråden, men vi tittade igenom allt, men vem vet, ibland missar man saker fast dom står rakt framför ögonen på en :P


Sen ska jag springa till tvättstugan och slänga i en maskin med sängkläderna och Hugos älskade kudde, sen ska det in i torktumlaren sen hämtas..

mer än så orkar jag inte tvätta där,, vi har inte så mycket tvätt nu iaf så det lilla kan vi spara tills det blir en full maskin här hemma :P


Sen i veckan händer det lite roliga saker :)
På måndag går jag in i v.8.

Tisdag ska jag på möte med Ulrika och prata om vilka ämnen jag ska plugga i vår.

Onsdag plugga och lämna in uppdrag 5.

Torsdag är det inskrivning på MVC :)

Fredag är det lucis på dagis, och gud va kul det ska bli att se! :)


På söndagen åker mamma & co till Tyskland, tänk om man kunde följa nån gång men jag får alltid veta allt när dom redan har beställt biljetter osv så jag får aldrig nån chans att följa med. Lite trist, jag är något utanför familjen, jag får aldrig veta nåt eller vara med på saker.. tur att jag klarar mig ensam.. ensam är stark :P

Ska ner och träna nån dag också, jag ska nog träna ensam pga endel orsaker,

men sen i Januari ska mamma börja träna där så då får jag iaf sällsap ;)



Nej nu ska jag fixa här.
Tjingeling :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback