Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Miss You

Linda & Ammie jag saknar er också!
Måste försöka ses snart!!
I veckan har jag inte så mycket för mig tror jag, lite studier bara.



Vi vart så trötta så vi vilade / sov nån timme ,, skönt värre.
Sen var vi pigga alla 3 och har möblerat om lite i sovrummet,, flyttade bara sängen men ändå :)

Ronny gick nyss till willys,, jag kikar här och Hugo leker med bilar.
Undrar om det är nåt kul på tvn ikväll?
Nån som vet nåt?

Kommentarer
Postat av: REBBAN

visst e dom det hehe. ahh okok kramar

2009-12-11 @ 22:16:21
URL: http://rebbsann.blogg.se/
Postat av: Linda

Tänk att jag jämt ska vara borta när du kan. :/ ska hem till far min denna vecka. Love u kusin <3

2009-12-11 @ 23:19:11

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback