Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nu är det bättre =)

Nu har jag skrivit av mig och andats ut lite.
Så nu är jag lugn, sansad och glad igen :)

Ronny har kommit hem från jobbet, han och Hugo skulle ta en promenad och sen till willys och köpa nån middag tills idag..
har noll fantasi, borde skriva matlista igen men det blir aldrig av :P

Jag ska plugga.
Hugo borde kanske gå på dagis mer än 15 timmar, jag är ju inte arbetslös och han har då rätt att gå där mer. Men jag vill inte.
Jag vill ha han hemma , så att vi hellre kan göra roliga saker tillsammans.
Tycker synd om barnen som måste vara på dagis typ 7-16, vore mycket mysigare att vara hemma med föräldrarna. :) men tyvärr så måste man även försörja sig..
jag har tur som har Ronny och att jag själv pluggar, så Hugo faktiskt inte behöver vara på dagis hela dagarna.

Något som folk inte förstår är att när Hugo är på dagis så är det meningen att jag ska plugga, inget annat.
Man får inte ens gå och handla när ens barn är på dagis, för då behöver han ju ingen barnomsorg eftersom han kan följa med.
Därför blir det så svårt när jag ska träna, för den lilla tid Hugo är på dagis måste jag plugga massor och när han inte är på dagis så har vi ingen barnvakt.
Alla jobbar eller går i skolan så jag har liksom inget val än att skippa träningen.
Jag har min träningscykel här hemma iaf som jag cyklar på när Hugo är snäll och leker för sig själv.
:)


Nu ska jag plugga ;)
hej.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja det har jag hört, så jävla lata är dom ..!

2009-12-07 @ 21:28:55
URL: http://[email protected]
Postat av: Emmii <3

Vad mysig blogg du har :)

Kramar

2009-12-07 @ 23:20:16
URL: http://emelieliljebergs.blogg.se/
Postat av: JENNY

ja jag vet, har inte heller nån.. :(

har ni snö?

2009-12-08 @ 09:29:30
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: JENNY

Ja samma här :(

2009-12-08 @ 10:06:13
URL: http://gucciime.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback