Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nyårsafton 2009

Idag är det 31 dec, nyårsafton 2009.
Vi springer i tvättstugan och ska inte göra nåt speciellt alls, känns så skönt!
Vi ska nog inte ens äta nåt speciellt, kanske makaroner och köttbullar ;)

Jag låg och funderade imorse på vad jag har gjort på nyårsafton i föregående år,,
och jag kom på att ingen av dem har varit särskilt lyckat,,
antingen så har jag haft fel umgänge, folk som bara sviker, ett år vart jag till och med misshandlad på nyårsafton.
Sen har jag bara varit aspackad och varit på såna där fester som inte ens är roliga.
Man dricker BARA FÖR ATT liksom, för att det är nyårsafton.

Men gud vad skönt det är att ha kommit över det där fjantlivet!
Usch jag får ont i magen av att tänka på hur livet var förr & vad jag har gjort.

SÅÅÅN TUR ATT JAG TRÄFFADE RONNY OCH FICK HUGO! då började mitt liv! :)
Ingen tvekan om saken, det håller nog alla föräldrar med om,
LIVET BÖRJAR NÄR MAN FÅR BARN  :)


Och det känns så skönt att inte känna den där pressen att man måste ut & festa bara för att det är just nyårsafton och för att så många andra är ute.


Det hade ju varit roligt att kanske äta middag med några vänner och så,
men det orkar jag inte nu iaf när jag mår som jag gör.
Tråkigt att gå på middag när man inte kan äta..
Så det får bli nästa år, i år är vi ändå så panka så vi har inte råd med nån fin-mat.


Nu ska jag greja lite här hemma innan jag ska till tvättstugan igen.

Ha en bra dag & kväll allihopa, vad ni än ska göra!
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback