Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndags tråk..

Usch vilken seg dag, har mått jättedåligt, typ legat halva dagen och sovit resten.
Har nog feber, hoppas det försvinner fort..
Jag har ju varit förkyld i fan säkert 5 veckor nu, det försvinner aldrig.. men så är det denna årstid,
+ att gravida brukar tyvärr vara sjuka längre perioder än om man inte är gravid.

Har iaf myst med Hugo, han gör mig alltid så glad :)
Nu sover han och jag har nyss sett lite av Gossip girl.
Lady gaga var med i slutet, haha hon ser fan ut som en karl.
Nu är det Anna Ankas jul, ska man offra några minuter av sitt liv och se vad det är för skit?
Nja vi får se.


jag hoppas iallafall att jag är piggare imorgon! behövs städas här.
imorgon börjar religionkunskapen också..

Jaja,, hej hej.

Kommentarer
Postat av: Ammie

ja de känns som att jag lyckas :D

blir bara lättare o lättare o ja mår super :D

men gumman, de i affären , jag såg att de va stressigt så de e lugnt :) vi hinner kramas senare ;)

ja vi måste ses snart!

ja helgen har vart bra, hoppas din också varit det?!



Puss

2009-12-20 @ 22:21:30
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback