Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Torsdag!

Hej på er!
Det har verkligen blivit kallt ute, mötte Frida vid dagis och hon sa att det var -14 imorse!
Usch. Vi har ingen termometer själva :P
Men det är ju december så vi kan ju hoppas att det blir lite kallt och att vi får snö tills jul! :)


Idag känner jag för att fixa lite här hemma,, har så svårt att göra saker nu för tiden, har ingen inspiration alls och känner bara "whatever" när jag måste göra nåt.
Jobbigt, man vill ju vilja göra saker.

Ska nog leta upp lite bra musik , kanske lite julmusik, och försöka pynta lite mer, har massor som bara ligger här, men som sagt så har jag inte haft nån ork att bry mig om att fixa nåt..


Har inte så jätteont i armen idag heller, bara lite. :P Ronny ska vaccineras på jobbet idag så vi får se hur han mår ikväll & imorgon.


Men illamåendet, usch vad drygt.. tänk att jag överlevde såhär i 5 månader när jag gick med Hugo!
Man kan ju få Postafen för det , men det blir jag så otroligt trött av.


Jaja, ska väl försöka göra ett ryck,, men först måste jag plugga en sista grej.


Todiloo. :)

Kommentarer
Postat av: Frida

haha ja de är INTE varmt ute :P brrr... nu är de iaf 12 minus, men blöö för kylan :)

2009-12-03 @ 10:08:16
URL: http://friidavs.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback