Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Trevlig Lördag.

Idag är det 19 dec, snart jul!
Imorgon fyller min kära mamma 50 år!
Så idag ska vi till Selja på middag / fest.

Tyvärr så har jag en sån där må-extremt-illa-dag, får kväljningar så fort jag känner nån lukt.
Så vi får se hur det går där borta, om nån luktar äckligt så spyr jag haha, jag kanske inte ens kan äta nåt. vore ju synd, eftersom det är finmat :)

Vi får se helt enkelt.

Igår kväll kom Ronny hem tidigare från julbordet, han och en till var nyktra, och Ronny sa att det var jobbigt att va bland fyllon.. jo det kan jag tänka mig,, ska bli spännande att se hur alla blir ikväll, typ alla ska dricka förutom vi.

Nu ska jag gå och fixa håret så det är klart..

Vi hörs!
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback