Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Vilket sammanträffande.

Jag & Ronny firar ju 5 år tillsammans i Juli nästa år.

För ett tag sen pratade vi på skämt om att gifta oss på våran 5 års dag.
Det vore lite roligt , men vi vill inte gifta oss iallafall så vi skippar det. :P

Nu istället ska vi få vårat efterlängtade andra barn i Juli istället :)
Vi har inget speciellt datum då vi "vart tillsammans", men det var i slutet av Juli så vi har satt den 21 Juli som ett speciellt datum för oss.

Tänk om bebisen kommer ut då? :)
BF nu är den 25 Juli, men det ändras oftast vid ultraljud osv..
Men tänk om, hihi :)

Eller på pappa Ronnys födelsedag den 18 Juli?.
Eller min lillebror Lars födelsedag den 23 Juli?.
Eller på min vän Emmas födelsedag den 26 Juli?.
Eller på lilla Williams födelsedag som är just den 25 Juli?.
Eller på min låtsaspappas födelsedag den 14 Juli?.

:D


Vem vet, det är lite spännande!

Kommentarer
Postat av: Nanne

Jag har 5 barn. Alla mina barn är född på en fredag, utom en (Micke)som är född en tisdag.

Vad gäller klockslag så är alla födda tidigt på morgonen utom en,(Rosie)som är född på kvällen.

Alla är födda på hösten, utom en, Lisso,som är född på våren.

Hoppas ni har det bra!

Jag o Jerry ska snart ut i pulkabacken och se om det kommit tillräckligt med snö där.

Kram

2009-12-05 @ 14:39:58
URL: http://anelou.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha de va många händelser i Juli :D Hoppas ni får en bra dag med massa skoj i bakandet :D

2009-12-06 @ 13:04:56
URL: http://friidavs.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback