Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

WIHOO :D

Jag pratade nyss med morastrand och vi har fått en lägenhet :)
Oh va kul, gud va skönt att flytta, jag älskar att flytta.
Och fan vad skönt det ska bli med en övervåning!
Jag trivs inte lika bra när det är så mycket insyn som det är här,
jag vill kunna vara osynlig ibland :)

1 mars är datumet satt, men det ska renoveras nåt rum så vi ska kolla lite när det blir,
vi kanske inte ens behöver renovera, vi får bestämma själva..
eftersom vi har Hugo & ska få en till så behöver inte barnrummen vara perfekta på väggarna..
alla har väl sett hur det råkar ha blivit här? hehe...

Så vi får se.
Men om vi renoverar så får vi ju jättefint iaf så hur det än blir så blir det nog bra!

Och det ska bli nice att flytta innan jag är höggravid också, verkligen.
Så man kan ta det lugnt där på slutet.

Hihi :)

Kommentarer
Postat av: frida

Grattis till lägenheten. Hur stort ska ni flytta till?

2009-12-28 @ 12:21:39
URL: http://frudernmar.se
Postat av: marlene

grattis=) vart blir det ni ska flytta då? kram

2009-12-28 @ 12:48:40
URL: http://liasmamma.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback