Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yey :)

När strömmen kom tillbaka så vart jag jättepigg,, jag sov ju 2 timmar när strömmen var borta,,
så jag blev väl utvilad :P
Men det är så skönt, jag har fått massor gjort här hemma!
Diskat massor, tvättat, rensat kläder, m.m. och sånt har jag knappt orkat med på många veckor.
Som tur är har Ronny hjälpt till en hel del här hemma :)

Men det kanske är på väg att vända snart, att jag har kommit så pass långt in i graviditeten så att jag kommer in i den där tiden då man är pigg & mår ganska bra.
Jag hoppas!

Man känner sig så nöjd när man har fått så mycket gjort!





Åh vad jag längtar tills jag får en stor gravid mage igen :)
På bilden var jag i v.40 när jag väntade Hugo.

Ganska jobbigt då, men ändå så mysigt, och man saknar att ha en stor mage i vägen som svajar när bebisen sparkar och far där inne :)

 


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback