Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Duktig hjärna

Det tog ett tag, men sen så kom hjärnan igång och jag kom på hur jag skulle göra uppgiften,,
det blev inte hjälpmedel utan det blev munvård..
Har iaf fått ihop 5 sidor så jag hoppas det duger..

Ska snart hämta Hugo på dagis, sen hem och greja,, när Ronny kommer hem från jobbet får han ta Hugo så jag kan sitta och skriva rent uppgiften och maila in.

Föresten, idag är det 2 veckor tills jag fyller år,,
Vi går i skolan den dan, fan va drygt,, Marie i min grupp fyller också år samma dag, men hon är några år äldre än mig.
Så jag kommer inte orka ha nå kalas efteråt,, kanske för mamma men inte hela familjen..
fan jag hatar att fylla år, tycker INTE om att få besök & presenter..
Jag är inte van att bli firad, så det känns bara pinsamt och fel på nåt sätt.
Och Ronny jobbar kväll då,,
då ska jag fråga syster om hon vill sova här så slipper jag sitta ensam & tråka hela kvällen,,

jaja, hej hej :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va roligt.

Får väl se om det blir tältet eller krogen.

Det är ju svindyrt att gå in på tältet så jag tror det blir krogen istället.

2009-02-26 @ 21:33:42
URL: http://xistinaa.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback