Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Todiloo :)

Sitter här och lyssnar på Sex and the city soundtracket, den är jättebra tycker jag :)
Hugo springer omkring och leker med allt han hittar och Ronny har åkt till Färnäs..

Imorse när jag vaknade tänkte jag på Ludde på en gång, vet inte om jag hade drömt om han eller nåt,,
eller så var han här hos mig då kanske, vem vet ? :)
Sen när jag gav Tic & Negern torrfoder så var det så tomt, Ludde brukade jämt komma i full fart för han älskar det där torrfodret,, men nu kom det ingen Ludde. :(
Jag kan inte förstå att jag inte kommer få klappa på han eller mysa med han i resten av mitt liv.
Usch, det är en tanke som jag inte vill fundera så mycket på för då blir man bara ännu mer nere..

Idag ska jag greja här hemma som vanligt, jag känner mig redo för att sätta in fina foton på Ludde i en ram så det ska jag göra sen,,

Jaja, hej så länge...

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh vilken härlig grön blogg :) okej, men vad är det som du köper på ica maxi då? ha en skön söndag!

2009-02-01 @ 11:24:11
URL: http://fliza83.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback