Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Frulle

Just nu sitter jag & Hugo och äter frukost, måste passa på att sitta vid datorn när Hugo sitter och äter, annars är det ju omöjligt.. han klättrar upp överallt där datorn står.. buse..

Så nu ska jag kolla lite, sen in på halebop och fylla på mobilen,
hade typ inga pengar på mobilen igår och inga gratis sms så jag höll på att dö :P HAHA.
Utan pengar på mob klarar jag mig inte. :P
Men dom sista pengarna jag hade använde jag till att skicka sms med Erika,
fick lite bekräftat hur hon ska göra nu :)
roligt roligt! :)

Föresten, min katt the neger hade ett litet äventyr igår kväll,,
vi var så trötta och skulle lägga oss typ 21.30, men då vaknade Hugo, och hade typ panik som han brukar göra typ en gång i veckan,, så vi tog upp han och lade han mellan oss så han lugnade ner sig,
och så var det varmt i vårt sovrum så vi öppnade fönstret,,
eller det var Ronny som öppnade fönstret, så satt han inte fast haken.
Och så var kissemissarna där och "oooh va roligt, vi öppnar fönstret mer & sticker ut"..
Mm,, jag märkte det och stängde,, sen satt Tic i fönstret och jamade konstigt och tittade ut,
då kom jag på " oj undrar vart negern tog vägen"..
Då satt han där ute i snön å glodde :P
Så jag skickade ut Ronny, jag hade inga kläder på mig så Ronny fick gå ut.. :P
Nu har väl han fått mersmak och vill ut igen, nu när han kände att det inte var såå kallt ute..
:P

Nu ska jag fortsätta här sen åka ner på stan och shoppa lite med syster. :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Rosie

Sv: Jadu, det hade jag ju förut. Men jag tvivlar på att det är det.. Ska iallafall köpa järntabletter och se om det blir bättre, annars vet jag inte vad jag ska göra. >.<



Hehe, nusungen kommer var och klättra lite överallt nu. :p Sen det där med Negern, Lakrits är likadan. Känner mig jätteelak för att jag inte kan släppa ut honom. :(



Puss

2009-02-25 @ 11:15:23
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback