Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hemtelefon

Syrran var här en sväng i dag :)
Hon fick mat här, våfflor. Kul å umgås lite med henne :)
Fast jag tycker inte att våfflor eller pannkakor är så värst gott,
jag mår illa som vanligt efter en bit..
Jag är jättekänslig mot söta saker, godis, glass och för att inte tala om grädde, fy :S
Men choklad kan jag äta,,, mysko :P

Sen hämtade mamma henne, jag följde med till Ica Maxi,, fick lov att köpa lite tamponger :P
Det kan jag inte skicka iväg Ronny och köpa, då blir det bara fel, och då blir det ju lite kris.
Köpte även en ny hemtelefon, våran gamla har Hugo haft sönder hehe,,

ANKI; nu kan vi ringas igen :D
Den ska bara laddas lite, men jag ringer nog dig imorgon :)

Nu ska jag sätta mig i soffan,, blev helt yr bara av att åka och handla lite.. suck.
Syrran hade fått ont i halsen igen (hon var nyss sjuk i över en vecka..) ,, det här bådar inte gott.
Men jag HOPPAS att vi mår så pass bra så att vi orkar fira hennes 18 års dag! ♥
Puss


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kan också bli lite illamående av våfflor och pannkakor, inte riktigt min grej :)

2009-02-11 @ 22:43:52
URL: http://emeliejennetoft.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback