Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Plugg..

Åh vad mycket plugg det är just nu,, har setat som klistrad framför datorn igår från 10.30-14. sen 14.30-18.
Sen 22-23-30.

Och idag 11-14. sen 14 tills nu,, och jag är inte klar än.
Bara för att jag blev sjuk så fick jag en jävla massa uppgifter som ska göras, + dom vanliga..
Det tar fan tid att leta all information och skriva rent allt på datorn..
Jag hoppas läraren fattar min situation om hon får in uppgifterna typ 23.30 inatt haha.
Jag kan faktiskt inte rå för att jag vart så sjuk, och hade jag fått bestämma så hade jag såklart inte varit sjuk. :P

Och ute snöar det som vanligt,, vill inte ha nå snö längre.
Vill ha vår och jag vill kunna gå utomhus utan att riskera att halka och bryta benen.
Och jag vill kunna ha snygga skor på mig! Finns ju fan nästan inga vinterskor som ser bra ut..

Nej jag lär fortsätta här, sen laga mat,, fisk :D

Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback