Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sjuk

Igår var vi i skolan, hade tandvård och fick borsta tänderna på varandra haha.
Den här utbildningen skrämmer mig, ibland funderar jag på vad jag har gett mig in på..
Men jag är väl bara ovan, om alla andra kan det där så kan jag också :)

Sen följde jag med älskade Marlene ner till polisstationen och hämtade ut hennes pass,, tog bussen hem, har äntligen köpt ett busskort :)
Hämtade Hugo på dagis, och där säger dom att vi fick räkna med en förkyld Hugo för han hade nyst jättemycket hela dagen,,
och dom hade så rätt så, han vart sämre och sämre under kvällen och snoret bara rann,,
han vaknade jättemånga gånger inatt och var helt otröstlig,, stackarn har ju nästan aldrig varit förkyld så han förstår väl inte vad det är som händer.
Till slut fick han lite alvedon sen sov han.

Idag har han ingen feber men är jättesnorig, så han ska va hemma från dagis idag och imorgon och så hoppas vi att han är frisk på Måndag.
Jag är också lite snorig,, usch,, men jag har ganska bra immunförsvar så jag hoppas det inte blir nå värre.
Ska iallafall inte till skolan idag,, har bara datakunskap och eftersom jag redan har betyg i det så kan jag va hemma med Hugo så slipper Ronny va borta från jobbet hela dagen,,
är lika bra att han är där hela tiden nu eftersom dom ska varsla folk där, så dom inte tycker att han ska gå..
Förhoppningsvis får han va kvar, men man vet ju aldrig..

Så idag ska jag & Hugo bara va hemma & myyysa :)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback