Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Stolt

Först måste jag erkänna att jag är stolt över mig själv!
Jag klarade av att åka buss helt själv igår, (hugo var med men det gör ingen skillnad..)
Jag har inte klarat av det på säkert 5 år pga sociala fobin,
men igår gjorde jag de :D
Fick lite panikkänslor när det kom massa folk på, men dom gick av rätt snabbt så då vart de bra igen :)

Ni som inte har haft social fobi förstår inte det här alls, ni tror bara man är fjantig,,
men då kan ni hålla käften :P
För jag är stolt över att jag äntligen klarat att åka själv bland massa folk!

Funderar även på om jag ska ta mig mod att åka ensam ner till Anki också,
men tänk om jag får värsta attacken mitt i resan? haha,, njae vi får se när jag pallar det..




Kommentarer
Postat av: marlene

duktig du är vännen=) jag e stolt över dig iallafall:D puss

2009-02-26 @ 10:09:23
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback