Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

TicTic

Hugo har ju börjat säga pik pik,, jag tror det betyder Tic :)
En av katterna alltså, för er som inte visste det.
Annars säger han ju hej hej, ajaj, tack, titta där, där & såna vanliga saker.
Det händer nåt nytt hela tiden nu!
Han är så smart, min lilla grabb,
Alla säger det, att han är väldigt smart & klyftig för sin ålder hihi :)
Han måste ha fått det av mig, höhö :P
Och när han var mindre så sa dom på bvc att man kunde tro att han var äldre än va han var,
vi kom dit en gång, och hon trodde han var typ 1 år, men då var han 6 månader :P

Undrar när vi ska till bvc nästa gång? I typ april, när Hugo är 1 1/2 år.
Vi har inte varit dit sen en vecka innan han fyllde 1, så
jag undrar vad han väger & hur lång han är :P
Spännande när man väl ska dit.


Sen har han upptäckt att man kan stoppa saker i toaletten!
Åh jag blir så äcklad, även om den är ren så tycker jag inte att han ska va där å peta.
Hur ska man göra så han inte går dit?
Han lyssnar ju när man säger nej, men ibland är han ju på trotshumör och lyssnar inte så mycket,
eller så smyger han dit så man inte hör..
sen när man kommer in dit så trycker han in sig i hörnet så att man typ inte ska se han hehe.

Får väl skaffa nåt så det inte går att få upp toadörren,,
han öppnar ju dörrar jättelätt nu, så det  finns liksom inget hinder längre.
Men skulle inte förvåna mig om vi kommer på en briljant idé, så att man kan låsa toadörren utifrån eller nåt,
men då när man blir sådär panik kiss nödig så kommer man säkert inte få upp låset / dörren *fniss*

Nej nu måste jag vila lite innan jag ska ge busen mat, sen ska han sova, och då ska jag nog också sova..



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja det börjar bli lite halvjobbigt =) v 37 på torsdag.

Ja jag har tänkt att jag ska ringa securitas men det kanske inte blir nå bättre eftersom dom inte kan svenska.

Kram

2009-02-10 @ 11:42:35
URL: http://emeliejennetoft.blogg.se/
Postat av: Någon

Vänd på handtaget. Man kan säga att ett vanligt handtag står på kl 3 och när man öppna så vrider man till kl 6. Skruva isär och sätt handtaget på klockan 12 och när man öppnar så vrider man till kl 3. Hoppas du förstår hur jag menar. Är inte alls så krångligt som det låter.

2009-02-10 @ 18:43:49

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback