Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

<3

Jag saknar Anki! Och Carro och Emma T !
Var såå längesen jag träffade Carro & Emma nu, det är fan tragiskt hur lång tid det kan gå alltså. :(
Men det är ju inte så lätt när Carro bor i Göteborg och Emma i Uppsala.

Anki träffade jag ju vid nyår, inte sååå längesen, men hon är världens bästa Anki så henne saknar jag ändå.




Carro & Emma på fest hos mig för typ.. 3 år sen. :)

 


Och Anki ! :)

Vad skulle jag gjort utan mina vänner alltså?! Love you all!

Jag märkte då vilka som bryr sig nu när jag verkligen haft det jobbigt.
Är nån enstaka jag faktiskt är lite besviken på, har varken fått nån kommentar här, på bdb, sms, samtal eller nånting..
är man vänner så kan man väl iallafall skicka och fråga hur man mår eller så, eller hur?..
Det är ju inte så jätteofta man mår sådär otroligt dåligt (som tur är) , för
man mår ju dåligt på ett speciellt sätt när man förlorat nån,,
och då är det ju en tid då man verkligen behöver känna sig älskad & omtyckt.

Men men det är ju alltid nåt man ska bli besviken på. :(

Nu ska jag se på tv, vi har myst med tacos ikväll, jag har inte haft nån aptit alls på hela jobbiga veckan så idag var det riktigt gott med tacos :D

Puss & hej


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha fan vilken härligt mail du skicakde!!! :D:D

Haha..



Händer? kraaaam

2009-01-24 @ 21:01:37
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback