Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Aktiv nisse

När Hugo kom hem hade han massor av energi, han verkade så glad :)
Min sötis :)
Vi fick besök av hans farmor, mormor & moster,,
sen åkte jag med mamma & syrran till maxi och köpte lite kattmat,,
hem, Ronny hade lagat mat,,
åt,, badat Hugo, fixat hemma,,
nu är jag trött som attan och ska bara sitta framför tvn tills jag kommer vilja sova,,
kommer nog bli en tidig kväll.
Men skönt äre, för då kan jag ju göra massor imorgon.
:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack va söt du är =) Jag har beställt ännu mera nu :S hahah hittadew hur mklt som helst!!! /ha en bra dag!! /eva.blogg.se

2009-01-20 @ 06:58:59
Postat av: Helen

Utmanar dej i min blogg:)

2009-01-20 @ 09:29:00
URL: http://helenlindh.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback