Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Blä.

Idag är en lite jobbig dag,
har nyss lämnat Hugo på dagis, allt  gick bra, han gick iväg och lekte så snällt. :)
Men hans farmor ska hämta han idag och dom ska hitta på nåt skoj,
så jag kommer inte få se Hugo på många timmar. :(
Ronny jobbar dag nu också, så nu är jag helt ensam..

Jag vet inte vad jag ska hitta på,,
har världens mensvärk också så jag orkar inte göra vad som helst..
hoppas det går över tills vi ska ner på stan och plugga, hur fan ska jag annars palla att koncentrera mig på att plugga?!..
+ att jag blir så uppsvullen när jag har mens så jag ser ut som en korv i för trångt skinn haha.

Tänk vad vi kvinnor får lida. :P


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback