Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

:)

Nu känns det bättre :)
Har smsat med Anki, och hon säger så bra ord så man blir på bättre humör :)
Tack!!

Nu har jag bestämt mig att bara lägga energi på dom som jag verkligen vet är mina vänner,
jag orkar inte hålla på & krångla nåt mer med dom andra..
vill dom nåt så får dom höra av sig, men jag tänker inte höra av mig till dom..
Man blir bara besviken.

Tacka vet jag mina få, men bra vänner!
Ni vet vilka ni är!

Och en sak som glädjer mig är att Ludde äter :)
Han var jättekonstig när jag kom hem, han har knappt ätit på en vecka..
Jag köpte nån kattmat nere i Askersund, och den äter han :)
Måste leta och se om den finns här i Mora, annars får Anki skicka hit lite haha. ;P

Jag måste även tillägga att jag har ringt veterinären idag, akutnumret.
Dom svarade inte en enda gång, jag ringde flera flera gånger mellan 18.30-20.15.
Verkligen kasst att dom inte svarat!

Men nu hoppas jag han är på bättringsvägen!
Annars ringer jag veterinären igen, om dom nu svarar det vill säga..

Nu ska jag mysa framför tvn.
Puss

Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken tur:)Hoppas ni kommer i morrn:) Blire fin väder kanske vi kan gå å möta er:) Hoppas de bara e -4 som de e nu,då kan man åtminstonde gå ut:) Thihi. Puss<33

2009-01-02 @ 21:43:59
URL: http://zzirrop.blogg.se/
Postat av: marlene

jag känner mig jämt så elak för att jag inte hör av mig via tele men jag har fan aldrig nå pengar på den där jävla luren:( puss

2009-01-02 @ 23:21:03
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback