Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=) =)

Allt gick bra =)
På väg till veterinären vart Ludde jättekelig när han var i buren, jag vet inte om han kände på sig vart vi skulle..
När vi kom fram så var han jättegosig, helt annorlunda mot vad han har varit hemma dom senaste veckorna,
han var alltså sig själv igen! :)

Det mesta var bra, han har ju börjat äta själv igen,,
men han har blodbrist & är benig & smal..
men gubben där borta sa att han kommer nog bli bra. :)
Vi fick nån specialmat med extra mycket vitaminer & sånt i,
och när vi kom hem så gav vi han lite och då vart han ivrig och ville äta på en gång.
sen åt han även kattmynta-godis som han har älskat förr,
och drack vatten.
Så nu hoppas jag att det snart är bra!!
Min söta misse, hihi han var så kelig & go igen, jag har saknat det!

Så nu är jag en glad Nina igen :)


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

ja jag med :)

2009-01-07 @ 16:22:24
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Rosie

Åååh vad kul att höra hmm läsa menade jag. ;)



Pussa på Ludde från mig. (:



Puss

2009-01-07 @ 18:33:46
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback