Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fix & grejs

Håller på & städar här hemma,,
igår hann jag inte ens diska och så fort man inte har städat på en dag så är det massor att göra när man väl tar tag i det.
Så idag är det lika bra att försöka göra så mycket som möjligt.
Imorgon ska jag ju va i skolan typ hela dagen, så då kommer jag inte ha ork eller tid att städa..
För när jag kommit hem måste jag ju pussa massor på Hugo eftersom jag inte har fått myst med han på heela dagen :P

Fan det är nåt som stinker här, det kommer en äcklig doft ibland,,
vad fan är det? Luktar rutten mjölk haha.
Måste nog leta vad det kan va som stinker..

Skriver mer sen,, + bilder kommer..

Kommentarer
Postat av: Anonym

gött! då kanske folket har lärt sig kramen

2009-01-14 @ 19:01:32

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback