Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredaag.

Det här kommer bli min sista riktigt lediga helg,, alltså innan skolan & allt börjar..
Just nu sitter jag och väntar på att Ronny ska komma hem från jobbet,
han & Hugo ska gå och handla lite grejs till middagen idag,
medans jag ska dammsuga & plocka lite grejer..

Helen m.familj kommer ju på middag :D Skojjigt värre :D

Sen imorgon ska vi på kalas för Lias har fyllt år,,
ärligt talat så känns det ju lite konstigt, man känner sig inte så mycket vän med dom längre tyvärr.. :(
Men men.. that´s life..

Och så ska Ronny greja med sin nya bil,, som vanligt.

Får se om vi ska gå till min bror imorgon kväll och hälsa på, var ett tag sen vi var dit.
Då blir Hugo glad :D

Det är behagligt väder ute idag också, bara -2. Skönt :)

Fick hem en beställning av foton igår, haha hela postlådan var proppfull :P
Var ca 2000 kort. :P
Men nu har jag kommit ikapp, så nu kan jag börja ta massa foton igen :)

Nu lär jag fortsätta här hemma så det ser okej ut när Helen m. familia kommer :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Här är det +7. Mycket skönt :D



Vad kul att skicka efter bilder, jag är så dålig på sånt, jag har allt på datorn, tyvärr.

2009-01-09 @ 13:41:28
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: marlene

trodde det var bra nu efter att vi "pratade" härom dagen:( du behöver juh inte känna dig tvingad å komma om det känns konstigt. nu vart då jag ledsen iallafall...

2009-01-09 @ 19:23:08
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback