Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Gamla bilder =)

Hittade lite gamla bilder,,

det här var när jag bodde på klockarhagen, typ 2006.


Det enda jag hade i huvudet då var att supa & härja runt..

Men sen kom räddningen :)

Hugo :D


Liten Hugo, några veckor gammal.


En inpackad Hugo :)


Vid jul 2007, så glad redan då :)


Hugo hos sin gudfar / morbror,
Andreas vågade knappt hålla i Hugo först,
men sen så gick det bra,
och han är världens bästa gudfar! ♥
Vi är helsyskon, alla andra syskon vi har är halvsyskon,,
så vi har ett speciellt band till varandra,
som jag gillar! Min storebror som var så elak mot mig när vi var små ;P
Hihi :)



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback