Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Grejs


1. Fullständigt namn? -Karin Katarina Wikberg
2. Ålder? - 22, (23 den 12 mars)
3. Vart bor du? - Rödmyren i noret i Mora :P
4. Bor tillsammans med? - Ronny, Hugo och 3 katter
5. Färg på ditt hus? - Rött
6. Hus eller lägenhet? - Radhus är det väl?.. lägenhet..

7. När är du född? - 12/3-86
8. Klass? - Vet inte vad den heter haha, omvårdnad genom komvux..
9. Vilket år tar du studenten? Tar inte studenten,,
10. Något jobb? - Nej
11. När gick du upp i morse? - 8
12. När ska du sova? - Ikväll

13. Duschat idag? - Ja
14. Kramat någon idag? - Ja Hugo
15. Pussat någon idag? - Min sötis till son har fått massor av pussar
16. Vad har du ätit idag? - Fil & nån geggamojja av psylliumfrön, russin, solrosfrön m.m.
17. Dagens klädsel? - Svarta mysbyxor, vit/blått linne, svart tröja
18. Dagens smink? - Det vanliga,, mascara, foundation, kajal, ögonskugga, ögonbrynspenna,
concealer..
19. Dagens sötnos? - Hugo theMan
20. Dagens roligaste? - Nada

SOCIALT:
22. Hur många har du kysst?
- Oj, det vetifan :P Många.
23. Vem kramade du senast? -Hugo
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - En, vad jag vet..
27. Har du pojk-/flickvän? - Oja
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Igår nån gång,, mamma tror jag..
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Sabina :)

SENASTE:
41. Personen du tänkte på?-
Hugo
42. Personen du kysste?- Ronny
43. Gången du spydde? - Jag var bakis, i november var det nog..
44. Gången du grät?- nån dag sen
45. Pizzan du åt?- Det var nog 2/1 hos Anki
46. Gången du va i Göteborg? - Det var några år sen nu..
47. Gången du var i Stockholm? - När jag var gravid,, typ april 07
48. Gången du drack alkohol?- I lördags
49. Gången du var hög? - Det var väldigt många år sedan,, ung & dum ni vet..

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt?
- Svart
52. Hund eller katt? - Kissemjao :)
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Det beror på humör, men helst mysa hemma med nära & kära
54. Tvspel eller datorspel? - Tv spel
55. Spindel eller orm? - Spindel
56. Natt eller dag? - Dag
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead?- Inget haha
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad hehe
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Paradise Hotel
60. Blont eller svart hår? - Svart, men helst brunt
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Blåa
62. Choklad eller lakris? -Choklad & lakrits, nån ny choklad som jag smakade igår :)
63. Göteborg eller Stockholm?- Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt.
65. Coca cola eller fanta? - Vet inte, dricker nästan aldrig läsk.
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Prickigt
68. Älska eller älskas? - Båda
69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Det är måånga <3
71. Personer du hatar? - hata är ett starkt ord, men jag tycker inte om vissa människor.
72. Gånger du varit full? - 12258997796622 typ :P haha nej då.. har inte hållt räkningen.
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period? - Kan nog va mellan 1-3. :P
74. Glassar du ätit på en dag? - äter nästan aldrig glass,, men nån gång kanske man har ätit 2 på en dag.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Ingen vad jag vet nu.
76. Gånger du haft minnesluckor? - Allt för ofta. :P
77. Gånger du varit hög? - några,, längesen.
78. Personer, djur du saknar just nu? - HUUUUGO
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Allt för många..

 VEM:
80. Vill du kyssa nu? - De du :P Ingen faktiskt haha
81. Ska du träffa imorgon? - Det får vi se då,, dagisfolken iallafall..
82. Sjöng du senast för? -Hugo
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Använder knappt msn, så minns inte :P
84. Spelade du tvspel med senast? - Erika tror jag, typ 2-3 år sen.
85. Vill du ta med på resa nu? - Många nära & kära
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Haha, de du :P
87. Förtjänar att dö? - Alla idioter som mördar, våldtar, misshandlar & allt sånt.
88. Är söt? - Alla vänner & hela familjen :)
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Ronny

VAD:
90. Gör dig glad? - Hugo, familjen, vänner
91. Gör dig ledsen? - Mycket,, människor som sviker..
92. Vill du helst göra nu? - Vet inte
93. Önskar du att du slapp göra? - Mycket,, men man måste göra vissa saker ändå.
94. Vill du ha nu? - Mycket
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Sex and the city boxen, RONNY FIXA DET! :D
96. Längtar du till? - Tills snön är borta
97. Tycker du om dina betyg? - Nja.
98. Ångrar du i ditt liv? - Mycket,, men man lär sig av sina misstag, och allt i mitt liv har gjort mig till den jag är idag
och det ser jag som nåt bra. Faktiskt.
99. Är det bästa som hänt dig? - Min älskade son
100. Hur mycket är klockan? - 10.41


Jag utmanar: den som vill :)
Orkar inte radda upp några..

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, det förstår jag :)



Jag vet, det kommer bli såååå grymt kul och skönt att få värme innan våren kommer här! :D

2009-01-20 @ 11:01:56
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback