Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hårlock

Alldeles nyss var Adde & Kerstin här, som vanligt var det trevligt :)
Hugo var jättebusig och gick runt soffan och överallt och hade jättekul :)
Tänk vad fort det går,, han tog sina första steg när han var 10 månader, sen gick han då och då, och när han var 1 år så gick han, nu springer han fram.
Det syns skillnad nu när jag varit borta några dagar, han såg så stor ut igår när jag kom hem och han kom och mötte mig i hallen.
Min bebis :P
Skrev lite i hans babyböcker idag, satt även in hans första hårlock,,
har inte velat klippa av nåt på hans fina lockiga hår tidigare, men nu gjorde jag det,
och efteråt så tittade Hugo på mig och det såg ut som att han funderade " vad gör du??!". :P
Så söt! :)

Mammas älskling!!


Kommentarer
Postat av: Ida

hihi :)

2009-01-03 @ 20:43:41
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback