Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Imorgon..

.. ska vi köpa ny soffa :D
Gud vad skönt att få iväg vår fula jävla bajsbruna soffa haha.
Den nya kommer va svart, typ läderlook, så det är enkelt att torka bort om Hugo kladdar,,
den är väl inte så hemskt dyr och inte så "poppis" kanske, men den duger gott åt oss.
Vi måste ju ändå tänka på att vi har småbarn och det inte är så bra om man har en 10 000 eller mer kronors soffa.
VI får väl köpa en ny sen då om den pajjar :P Men då kanske vi har tröttnat ändå så hehe.

Det är iallafall en divan på den, och det tycker jag om.
Den är mindre än hörnsoffan vi har nu,
men det gör inget, vi har inte så mycket besök ändå.
Och så ska vi köpa en fåtölj :)

Sen ska vi slänga ut hyllan,, köpa ny tv,, ny tv bänk,, nya "hyllor" som jag kan ha glas, ljusstakar osv i..
nytt köksbord + stolar, jag har så mycket jag vill göra om här hemma.
Men en sak i taget :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback