Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Internet..

.. har inte fungerat åt oss på  några timmar..
Men annars så har jag haft fullt upp.
Vi gick och lämnade Hugo på dagis 10.30, sen gick vi och handlade på Maxi & Dollarstore..
Vagnen vart full :P Ibland är det bra att ha en vagn,, fast nu fick vi ännu mer plats eftersom Hugo inte fööljde med.
Sen gick vi hem..
Städade i Hugo´s rum, hängde tvätt..
Dom ringde från dagis och Hugo hade vaknat så då skulle vi hämta han, ca 13.00.
Han hade lyckats sova en halvtimme där iallafall.

Sen kom vi hem, tittade lite på tv & busade med Hugo,
städat,, gick till Hindriksheden till bystugan där Therese hade utförsäljning av Partylite-saker.
Köpte en ljusstake :)

Gick hem i kylan, - 13 var det då.. imorse var det -17. Brrr.

Sen lagat mat och ätit,, diskat.. rensat reklam,,

Det var min dag hehe,, intressant va? Not.

Börjar bli lite fest sugen nu, sist jag var full & partade var typ sista november.
På nyår vart det ju inge fylla, som tur var ; ) , så slapp jag va bakis nere hos Anki :)

Men imorgon ska Marlene m.familj komma hit och äta middag :D
Ska bli jättekul! Ska nog dricka lite alkohol då också.
Köpte vin & Minttu igår,, men det blir nog inge supa, bara avnjuta ett glas vin.
(jag gillar knappt vin, men ändå :) )

Jaja, nu ska jag fortsätta här hemma,,
Hej hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback