Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ja nu är jag hemma igen..

Och det är inte nå skoj alls,,
mådde så bra när jag skulle hem, men nu känns det skit igen.
Jag trivs inte här, i Mora..
Jag har lust att ta Hugo, Ronny, katterna och vårt hem och bara dra..
Hade det varit lite annorlunda hade vi kunnat flytta, men nu ska Hugo börja på dagis här och jag ska börja plugga.
Ronny har jobb.
Så det är inte bara att dra....

Jag fick reda på att endel folk har varit här nu när jag inte  varit hemma, jag visste att det skulle bli så,
vad fan har jag gjort? Inget!
Jag blir så less,, folk nu för tiden är så jävla okänsliga och egoistiska,
jag har faktiskt känslor, det sårar mig att några  "vänner" är hit och hälsar på bara när jag inte är hemma,
speciellt när jag vet att jag inte har gjort ett skit mot dom.
Om ni har nåt emot mig, var vuxna som ni borde vara och berätta det för mig!
Jävla människor.

Jag hade ingen lust alls att åka hem idag, det som lockade var Hugo, såklart.
Jag trivdes så mycket bättre hos Anki, där har jag då en ÄKTA vän som verkligen visar det,
och det uppskattar jag så otroligt mycket!
Gumman, dig vet jag vart jag har, och du är den bästaste som finns :)

När vi kom fram och klev av tåget här i Mora så möttes vi av vår mor, gråtandes.
hon var glad att vi hade kommit hem igen.
Det känns underbart skönt i mitt hjärta att nån tycker så. ♥

Orkar inte förklara allt här hur jag känner,,
ingen fattar ändå, för alla är så upptagna med att tycka synd om sig själva,
jag ska då sluta tycka synd om er, för ni kan aldrig tycka synd om mig tillbaka..

Nu vill jag ju såklart inte att ni som läser ska tro att jag sitter här och gnäller och bara tycker synd om mig själv,.
Jag tycker aldrig synd om mig själv,
jag tycker synd om andra när dom mår dåligt,
men jag får aldrig nån respons tillbaka,,
och då pallar jag inte längre,,
för man ska vara 2 i en relation, vare sig det är vänner eller nåt annat, och inte bara 1..


Äh nu ska jag sluta skriva massa skit,,
funderar på att strunta i bloggen, för då vet jag ju sen vilka av mina vänner som verkligen intresserar sig av mig och mitt liv,
 och det är ju dom som verkligen vill va ens vän & om dom får lov att liksom prata med mig utanför internet så vet jag ju att dom ansträngt sig lite ..,
dom andra är bara ytliga..

Ne orka.. hej hej..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det va så otroligt skööönt å suuuuper kul att se dig igen=)=)=)=) Kul att du kunde komma hit till mig =) Det stämmer alldeles riktigt att man är två vare sig man är vänner eller i en relation! Förstår hur du har det! Det är synd att vissa inte kan vara vuxna å säga vad som är fel å vad dom tycker. Barnsliga är dom!!! DU är den BÄSTA som finns!!! Saaaknar dig, Gumman! Du är min ÄKTA vän med! Det ska du veta! kraaam och Pusss Anki

2009-01-02 @ 20:26:36
Postat av: Helen

Ville bara säga att ja tycker om dej Nina. Hoppas du inte e arg på mej för att vi va t er idag!!!!<333 Puss

2009-01-02 @ 21:03:52
URL: http://zzirrop.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback