Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

My dear

Haft fullt upp idag med. :P
Hugo sov ända till 9.15 imorse, det har inte hänt på länge nu :P
Han sover jättedåligt på nätterna nu, det tar väl tid innan han vant sig med det här med dagis & så spökar tänderna..
Han börjar 11 på dagis den här veckan då Ronny börjar 13.15.
Men 11-14 är lite för kort, jag hinner inte göra nånting som jag vill hinna göra när Hugo inte är hemma.
Det är ju omöjligt att göra nåt som typ att plugga på morgonen innan Hugo åkt till dagis för Ronny tittar bara på tv. :P

Men men jag får sitta uppe halva natten inatt för att hinna bli klar..

Har iaf färgat håret idag,, det vill jag ju inte göra när Hugo är hemma så han får i sig dom stinkande kemikalierna. :P
Fick bort utväxten,, mitt hår växer jättefort så jag får utväxt på en gång,, lite drygt..
but what to do?! :P

Sen har vi varit på dollarstore en sväng..

Idag är det en vecka sen Ludde dog,, tittade på korten som jag tog när han var sövd & när han hade avlivats..
Min fina misse.


Nu ska jag ge Hugo lite mat,,


Sweet love <3

Föresten, den där kudden ska va me överallt..
han har aldrig haft nåt speciellt att gosa med (fast han har massor av nallar & snuttefiltar) och han slutade med napp när han var 6 månader,
men nu helt plötsligt har han blivit jättegosig med sin kudde.
Den ska va med överallt här hemma. :P

The kudd lover :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback