Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nya tankar

Har tittat på film, The House Bunny , lite speciell,, men bra. :)




Sen kom jag på, att det är ju fanimej nytt år nu haha,
alltså nya tag!
Jag & morsan ska ju börja träna i mitten på januari,
känns skönt att man kommer igång med nåt sånt, fast jag HATAR svettiga äckliga ofräscha gym :P
Är lite nervöst inför Hugo´s inskolning och att jag ska börja skolan igen,,
men det går säkert bra, och efter några dagar så har man väl fått in rutinerna någorlunda..
Sen ska vi träna, och allt kommer nog bli bättre i år, hoppas jag.

Anki sa att det syntes att jag har blivit mindre, Ronny har sagt flera gånger att jag har fått mindre rumpa haha,
och jag har märkt på kläderna att nåt har hänt,
men på vågen har jag inte gått ner, snarare gått upp..
Men nu jävlar ska dom bort, men jag vill absolut inte väga under 60,
jag är 171 cm lång så det blir nog för smalt, jag blir äcklad av för smala tjejer..
Det ser ju bara omänskligt ut,,
jag vill ha lite hull, så jag tänker inte svälta ihjäl hehe..

Ludde har ätit flera gånger idag också, så det känns också bra.
Ekonomin kommer va bra, det känns underbart skönt att veta..
Snart blir syrran 18, då kommer jag nästan alltid ha nån att gå ut med, har ju knappt några festkompisar kvar i Mora,
alla är tråkiga..
så då kan jag gå ut & röja loss lite oftare :)
DET BEHÖVS FAKTISKT.

Det känns som om många pusselbitar kommer hamna på rätt ställe,,

Så efter att ha fettat sig i lite onyttig mat i några dagar runt nyår & på tåget hem & sådär
så ska jag börja mitt nya liv, 2009, på Måndag.
Inget onyttigt,, ibland ska jag unna mig, det måste man!
Men jag ska röja upp lite här hemma och kolla igenom alla kokböcker och börja det här
året på ett nytt sätt,,
för nu måste allt ändras, för jag står inte ut att leva som jag gör nu.
Jag kommer va livrädd för vissa saker jag måste utsätta mig för,
men jag ska lyckas.

Vi ska försöka köpa ny soffa, ny tv, fixa fint här hemma,
jag ska ändras, bli modigare, våga sticka ut lite,,
och jag ska gå ner i vikt, bye bye mammamagen!

Haha vilka ord va?...

Men jag ska!

Kommentarer
Postat av: marlene

samma här gumman, jag har inte petat på något onyttigt sen nyår:P less på att se ut så här... idag kommer vi hem=)

2009-01-04 @ 08:00:47
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Ida

Ah, tycker om den jag med! :)

2009-01-04 @ 10:48:55
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback