Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Saker går bra!

Just nu går allt lite bra.
Jag fick ihop soffan alldeles själv igår :)
Det tog några timmar, jag tittade på tv samtidigt,, de där om dom som låter sina små barn som är ca 5 år & mer thaiboxas,, helt sjukt. Tur att man har sunt förnuft och inte lär sin son sånt där skit.
Fick ont som fan i fingrarna, jävla skruvar :P
Men eftersom jag vart arg när jag såg det störda programmet så gick det bra att skruva ändå haha.

Det ser lite annorlunda ut och soffan är lite hård, men den är ju ny så vi får sitta ner den lite så den blir lite bekvämare :)
Annars är jag supernöjd.
Nu ska vi bara slänga ut hyllan och fixa nåt snyggt tv bord & ny tv. Men det blir nog i februari.
Kan ju inte handla allt på en gång heller. :P

Idag har vi varit på dagis, det gick bra som vanligt :) Hihi jag är så glad över att det går så bra!
Jag var så nervös innan vi började inskolningen, men Hugo har varit så duktig så jag nästan blir lite stolt :)
Svårt att förklara för dom som inte har egna barn men. :P

Idag var ju både jag & Ronny dit, sen skulle vi lämna Hugo ensam där, medans vi gick in i dörren bredvid och väntade.
Då kom en tant och sa att allt gick jättebra så vi var välkomna tillbaka efter typ 45 minuter.

Då gick jag & Ronny till willys en sväng, pratade lite med min vän Sandra som jobbar där :)
Sen in på KappAhl, skulle se om det fanns nå fina barnkläder på rean, men det fanns nästan bara flickkläder på rean.. så vi gick igen..

Och när vi kom tillbaka till dagiset så satt Hugo så snällt och lekte med en flicka :)
Han såg så stor ut, så vuxen på nåt sätt.
Han matade pappa Ronny med låtsas skedar och sånt.
Hihi :)
Han hade lekt med flera flickor, en tjejtjusare redan nu ;)
Som Ronny sa; han är väl lik sin farbror.. :P Moahaha.

Sen skulle vi gå och då vart Hugo arg & ledsen, han ville va kvar där.
Men imorgon så ska Ronny gå dit och lämna han och så ska Hugo få va där till typ 11.30 och äta lunch där också.

På Fredag ska vi lämna han och så ska han va där längre, tills efter dom sovit / vilat.

Det kommer kännas jättemysko att inte ha han hemma när jag är hemma,
men jag vänjer mig nog. :)

Vart ett långt inlägg, men ibland har man mycket att dela med sig av. :P

Puss

Kommentarer
Postat av: marlene

sv: vad duktig du e som fick ihop soffan=) dina inlägg har inte synts riktigt idag, ibland e dom bort aå ibland e dom där.... men det e e väl blogg.se som krånglar som vanligt:P puss

2009-01-14 @ 11:50:49
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej hej! Jag har oxå en liten Hugo här hemma:)

2009-01-14 @ 12:03:59
URL: http://livetpasolang.blogg.se/
Postat av: frida

bilder på soffan måste du ju visa :D:D

2009-01-14 @ 12:09:34
URL: http://frudernmar.se
Postat av: frida

hihihi hur många kommentarer fick du idag när du skrev hur mkt du shoppat..hmmm ler

2009-01-14 @ 17:56:08
URL: http://frudernmar.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback