Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Skönt värre

Jag har varit ute och gått i flera timmar varje dag nu i en vecka, och det känns så skönt!
Även om det nästan är - 15 ute så tycker jag det är helt okej,
jag har hittat min gamla vinterjacka, dragkedjan är trasig, men det är bara att ha en tjockare tröja under & en stor varm halsduk så fryser man inte :)
Orkar inte köpa nån ny vinterjacka. :P

Och man blir helt annorlunda trött, jag kan somna lättare på kvällarna,
jag är piggare på dagen när man har fått massa frisk luft i sig,
så det här ska jag fortsätta med :)

Har blivit medlem i viktklubb.se också,
lite mysko de där,
för att jag ska gå ner det jag har som mål nu först så ska jag äta ett visst antal kalorier / dag,
men jag har räknat ut att dom kalorier jag äter varje dag är flera hundra mindre än vad jag ska äta.
Och jag rör mig ju hela dagarna, ( även om det inte är utomhus hela tiden så gör man ju mycket rörelser i vardagen, speciellt när man har barn som man ska leka med, och allt som ska göras, handlas, skjutsa en 12 kilos buse i vagnen..)
Så jag borde gå ner..
men jag vetifan, ska jag tvinga i mig mat för att jag ska komma upp till dom kalorier jag ska äta?
Det går ju inte, då kommer jag fan spy.

Kommer jag inte gå ner om jag äter för lite?
Ähh jävla tjafs de där, varför kan inte alla få ha dom kropparna dom vill?..

Det är sånt tjat om att det är sååå dåligt för hälsan att väga för mycket, till och med om man väger 10 kg så kan man dö typ,
man ska fan inte lyssna på allt sånt där, idealen nu för tiden är ju såå fel,
inte undra på att så många svälter sig själva och mår sämre psykiskt & allt va det är..
Det finns såå många som alltid har varit feta och inte fan har dom dött eller fått diabetes eller nånting.


Ne orka, sånt här kan man diskutera i evigheter...



Kommentarer
Postat av: Ida

Där är jag också medlem :) Visst är det en bra sida?

2009-01-17 @ 14:35:01
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback