Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Snööö..

.. i massor,, det snöar ute..
det känns lite konstigt att komma hem, i Askersund var det inge snö alls och inte så jäkla kallt,
här är det massor av snö och kallt..
Vi tänkte gå till Helen m. familj idag, men med såhär mycket snö och brist på plogningsbilar så kommer det nog inte gå så bra,, om vi inte tar pulkan?.. Ska prata med Ronny sen, han fick lov att åka till sin far en sväng.

Ludde åt 3 ggr igår kväll, då kändes allt bra igen,
jag hoppas verkligen att det är på väg åt rätt håll!!

Idag ska jag städa ut julen, allt utom nån julstjärna i fönstret,,
Och tvätta massor,, Ronny hade faktiskt tvättat nån maskin när jag inte var hemma,
han ringde mig och frågade hur man gör hehe.
Men han försöker, och det är jag jätteglad över :)

Nu har jag inte tid med detta,, hej hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback