Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag

Jag kom nyss på att det är ju fanimej Söndag idag.
Imorgon är det alltså en ny vecka.
Vad ska ni hitta på i veckan?

Imorgon ska Hugo till dagis, hans farmor ska hämta han för jag ska ner till
biblioteket och träffa gruppen som jag & Marlene är i i klassen,
vi ska plugga lite.

Sen vet jag inte, ska till skolan igen på torsdag,,
annars har jag nog inte så mycket planerat..

Jag hoppas på att snön försvinner snart så det blir våår :)
Det snöade inatt igen.. inte så mycket, men ändå.. :P


Gammal bild, men Hugo sover just nu,,
sen ska han & pappa Ronny gå bort till Andreas & Lias & va där medans
Marlene kommer hit och vi ska plugga ostört utan barn.
Annars kan man inte koncentrera sig..
Och eftersom det var några år sedan man gick i skolan så är det lite krångligt ibland
nu att komma på hur man ska göra vissa uppgifter, hehe,,,
måste få igång hjärnan på rätt banor igen. :P
Så då är det perfekt om vi kan hjälpa varandra :)
Känns såå underbart skönt att jag har Marlene i klassen,
annars hade jag varit lika blyg & feg som jag annars är,, och då skulle
jag fan inte klara nånting..




Kommentarer
Postat av: Rosie

Btw, det var jag som skrev kommentaren från Markus. :p



Han hade skrivit så att alltång sparades i hans namn. :p



2009-01-18 @ 13:36:03
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback