Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sugen

Aah jag blir mer och mer sugen på en till bebis, Hugo är ju som sagt ingen bebis längre.
MEN nu måste vi vänta tills jag har fått en utbildning :P

När Hugo föddes så vart jag inte direkt skrämd,
förlossningen gick så lätt och jag är ganska smärt-tålig så jag klarade mig bra på lustgas
när jag var öppen 8 cm tills Hugo ploppade ut :)

Även om jag aldrig kommer glömma den bästa dagen i hela mitt liv så
bleks ju minnena litegrann.. jag vill inte det.
Så det ska INTE få gå för lång tid mellan Hugo och hans syskon, så
jag snart får känna den där nyblivna-mamma-känslan igen :D

Men som sagt,, ska plugga i 1 ½ år nu så om 2 år kanske det är dags.
Då blir det ca 3 år mellan Hugo och syskonet, helt lagomt! :)

Nej nu ska jag göra mig klar för sängen,,
Ronny kommer hem om några minuter..

Puss & God natt

Kommentarer
Postat av: rosie

Hehe, jag kan inte direkt säga att jag förstår hur du känner. Med tanke på att du redan har fått Hugo. Men jag längar sååååå mycket tills stickan visar ett + istället för ett - :p

2009-01-13 @ 23:08:55
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback