Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Vagn tips?

Vi ska ju köpa ny vagn i slutet på januari,,
en lite dyrare som håller några år, lika bra att passa på nu när vi har råd, så har vi en sen.

Men vad ska man köpa?
Ingen tre-hjulig, för vi tycker fortfarande att dom vagnarna är så jäkla fula, har inte sett en enda snygg hittills.

Den ska ha 4 hjul som även går att köra med i snö, men ändå så ska den va lätt att styra..
och så ska den va bekväm för Hugo,,

om vi ska handla kan vi ta den lilla vagnen som vi har nu,
men om man ska gå lite längre eller nåt så är det bra med en annan vagn..
Den som vi har nu är ju ingen "riktig vagn", som hon sa i butiken när vi köpte den.

Jag får beslutsångest bara att tänka på det haha.


Fy vad ont jag har i nacken nu igen,, älskar min vetekudde!
Min mor är så händig så hon gjorde massa såna förut och gav till oss barn,
likadant med handledsvärmare & sockor & allt,,
mamma är snäll :)

Jag ska nog ta ett bad sen,, men jag tycker inte om att bada, är såå trist att bara ligga där och glo.
Jag måste alltid ha nåt att göra, är stressad som sjutton, och kan inte
bara sitta still ..

Hugo sover än, har sovit sen 14.00..
snart måste jag nog väcka han för jag känner att jag måste krama och pussa på han lite :)
Min gospojke :)
(
och så måste han ju va lite trött så han kan somna ikväll,,, )




Kommentarer
Postat av: Frida

carena har många bra å lätta vagnar. samma sak med cresent eller vad dom heter :)

2009-01-06 @ 16:53:50
URL: http://mammafriida.blogspot.com

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback