Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yesterday

Gårdagen var trevlig :)
Vi handlade & städade, sen lagade jag mat,,
Marlene, Andreas & Lias kom, vi åt, Hugo & Lias lekte, jag & Marlene drack vin & nån drink grej som Marlene hade :D
Hugo var lite grinig & trött, så han fick lägga sig lite tidigare,, men han vaknade flera gånger & var jätteledsen,,
jag tror det är fler tänder på gång, annars brukar han aldrig vakna sådär.

Ronny & Andreas gick hem till dom för Lias skulle sova, så då satt jag & Marlene här och drack mer vin & drink grejs :)
Vi snackade lite tjejsnack å sådär :) Jättemysigt att kunna sitta och bara vara & prata med en som förstår lite.

Sen gick Marlene hem, Ronny kom hem, vi tittade lite på tv, sen vaknade Hugo igen, och då tog Ronny upp han,,
han vart jätteglad av att se Ronny, inte vet jag om han hade saknat han tidigare på kvällen när han vaknat?..

Sen knackade det på fönstret i v-rummet,
jag vart livrädd först haha,
sen såg jag att det var en tjej, utlänning..
Hon ville ha hjälp, hon hade råkat låst in nycklarna i tvättstugan,
och dit in kommer bara hon, så jag kunde inte låsa upp med min tvättstuge nyckel heller.
Hennes son låg och sov hemma och hon tog sig inte in,, så hon var lite panikslagen,,
Hon såg rätt så ung ut så hon hade säkert en liten son..
Lite krångligt var det, jag förstod inte allt hon sa,,
men hon lånade min telefon och ringde 112 tror jag,, sen tackade hon och gick,,
men hon knackade på hos nån granne hörde jag, hon knackade som en galning,
haha jag hade ju inte vågat öppna om hon knackade så hos mig :P
Skulle inte förvåna mig om dom som bodde där ringde polisen :P
För sen vart det tyst här ute iallafall..

Ska snart lägga in lite bilder, måste på toa bara haha,, kiss kiss.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback