Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

4 år.

Idag firar vi att vi har varit tillsammans i 4 år. :)
Fast egentligen har vi inte något speciellt datum, det är ju inte riktigt som när man var liten och frågade chans på just en dag. :P
Men ungefär strax efter att Ronny fyllde år för 4 år sedan så var vi ett par :)
, så vi har satt den 21a som en liten firar dag :)


Tog iaf en promenad ner till stan idag,, gick runt lite överallt vid tingsnäs på väg ner och kikade.
Har småregnat men det gjorde inte mig nåt.
Ronny fick ju massa presentkort när han fyllde år, så han har stor-shoppat idag :)
Fick en hel del, 3 par byxor, t-shirts, skjortor, skor, kalsonger, strumpor m.m.
Hugo fick också lite nytt.
Sen fetade vi i oss hamburgare, usch va äckligt mätt man blir.
Tur att det bara är varannan månad typ som vi äter sånt. :S

Nu tittar älsklingsHugo på barnprogram.
Jag ska kolla vidare medans jag kan, sen är det full rulle ett tag till tills det är sovdags.



Kommentarer
Postat av: marlene

grattis till er=)

2009-07-21 @ 17:49:53
URL: http://liasmamma.blogg.se/
Postat av: Marit

Hah! Vah! Vad knäppt.. Hon måste ju ha haft lim under skorna eller nå?

Hur är de med dej? Ringde dej här om dagen. Men bara upptaget :(

Puss

2009-07-22 @ 10:48:40
URL: http://marithansson.blogg.se/
Postat av: jessica

Grattis!! (i efterskott) jag satt aldrig vid datorn igår..:/ Grattis! ola hälsan med (:

2009-07-22 @ 17:03:12
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback