Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

ååh..

Fick sovmorgon till 9.30 idag, skönt som fan, har varit helt gungig och yr i flera dagar eftersom jag inte sovit så mycket,, det tar ju några timmar innan jag kan somna på kvällen, sen har lille Hugo blivit morgonpigg och vaknar redan kl 06 ibland.. det är väl varmt åt han, antar jag.
Sen har morgonen bara varit kaos,,
just nu är mina känslor huller om buller..
känns som att jag bara vill sätta mig och gråta,, bryta ihop totalt..
vet ingenting längre,,
ont i magen.

Ska till min kära Ammie sen iaf, på nåt spa-grejs. :)
 
Tro om jag ska ta mig en öl eller ett glas vin sen?..

Jävla skit, varför ska man känna såhär,?. Tänk om något någongång kunde gå som jag vill, att jag har lite tur..

jaja,, hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback