Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Believe it or not .

Idag har jag mått bra! Iallafall på eftermiddagen.
Hihi :)
Det känns underbart, jag känner mig sådär sprudlande glad igen :)
Ända sen jag kom hem från kryssningen har jag bara känt mig död, inga känslor, ingen lust med nånting.
Men nu känner jag mig som vanligt igen :)
Åh jag hoppas det håller i sig!
Kan ju ha med att göra att jag nog åker till Anki i Augusti,
Som jag har skrivit flera gånger så måste jag ha nåt planerat, något att se fram emot. :)

Vart ingen fika med Lena idag heller, det dök upp ett stort problem som vi fick lov att försöka lösa,
det är inte löst än men det lär väl ordna sig hoppas jag.
Men vi ska ses en annan dag :)
Å så hoppas jag att Helen kommer hem så vi kan ses! Miss you!

Undrar om man ska ta sig en liten drink i helgen?
Blir ju 50 års-fest på lördag.
Men jag orkar inte dricka så jag blir bakis,,
men man kan ju ta nåt iaf.
Och Hugo ska ju med, jag vill inte vara full i hans närhet,
minns hur hemskt jag tyckte det var när mina föräldrar var fulla när jag var liten..
och det ska inte min älskling få stå ut med :P
Allt skit som jag har varit med om i min uppväxt ska min son inte få vara med om,
jag ska skydda han mot allt ont :)
Så gott jag kan iaf..

Vi var på en promenad idag också, Hugo tycker det är så skoj att springa omkring överallt och kolla,
speciellt när man går på nya ställen som inte han har gått på förr, bara åkt vagn..
Så han somna på stört när vi lade han.

Nu ska jag faktiskt brodera eller lösa korsord,
har inte haft lust med nåt sånt pyssel heller sen jag kom hem,
och då är det illa ;P
Jag måste hålla på med något sånt annars, kan inte bara sitta liksom..

Aja, puss på er

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja krogen i Mora suger, och nu har jag äntligen fått min kompis att inse det med som så prompt skulle dit :) Skönt det!

2009-07-07 @ 08:47:58
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja visst är det :D

Ni med :P

2009-07-07 @ 11:06:20
URL: http://alvinsmor.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback