Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=(

Nej nu vet jag ingenting längre, jag orkar inte.
Jag vill göra nåt kul idag, hade jag haft pengar hade jag vela åkt nånstans och träffat nytt folk..
är så less på allt och alla ..
förlåt om jag bara gnäller,, hela veckan har varit ett helvete, jag har nästan bara setat och glott, varit ett kolli,,
jag funkar inte.. såhär kasst har jag inte mått på flera år.
jag vet inte vad jag ska ta mig till, vart jag ska,,
känns som att jag inte har så många att prata med,,
och jag tänker inte prata med folk som jag aldrig ser eller knappt pratar med annars.

Skulle till Ammie idag, men det blev inge,,
jag måste ha saker planerade annars deppar jag ihop, jag måste ha nåt kul att se fram emot.
För en vecka sen mådde jag sååå bra, vad hände?
Poff sa det sen dök det rakt ner.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill inte va elak på något vis men det är kanske inte så bra umgås med nån som alltid mår dåligt.Du var piggare förut.hoppas att snart vänder..du har ju en underbar son ..

2009-07-04 @ 17:18:55
Postat av: Nathalie

Jag brukar läsa din blogg dagligen och det är tråkigt att du känner som du gör. Jag hoppas att det inte är något krux mellan dig och din kille. Jag hoppas också att du snart känner dig bättre.

2009-07-04 @ 21:46:42
Postat av: Sara

Du får komma till mig och hälsa på!!! kramar

2009-07-05 @ 14:55:22
URL: http://sarazsara.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback