Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Då var ljuspartyt över. Det gick ganska bra faktiskt :)
Var lite rea å sånt också. Så jag får 3 pack teljus, 2 pack votivljus och en ljushållare gratis :)
Gratis är gott :)
Fast som alla vet som kommer till mig så är det inget köptvång.
Jag tycker det är kul att folk kommer hit bara, och så är det ju lite pinsamt om det skulle råka va för lite folk haha,
då är det bättre om det är fler här fast dom inte köper nåt. :P

Hugo har då haft fullt upp hela dagen och lekt massor så han somna bums när vi lade han.
Jag är också jättetrött,, har stressat hela dagen och sen när man sätter sig ner och andas så kommer tröttheten på en gång. 
Imorgon ska Ronny vara full,, cruising i Säter eller va de va..
Så då kommer han inte va hemma på hela dagen och kvällen och säkert sent på natten.
Lite jobbigt, jag kommer inte kunna sova..
men han förtjänar att va ute och ha lite roligt efter alla dessa månader som han har varit nykter :)
+ att han fyller år!

Nu ska jag se en film, sen sova.
Hoppas allt är bra med alla :)
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback