Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

....

Imorse var vår son snäll och lät oss sova till 10.40.
Eller jag vaknade då och tittade på klockan, ingen Hugo hade sagt till att han var vaken, så som han brukar göra.
Jag vaknar för minsta lilla ljud..
Så gick vi och kollade, då stod han och lekte med en bil på fönsterbrädan.
Så söt :)

Idag tänkte vi ner på stan , men det regnar och så är svärmor på IVA så vi ska dit och hälsa på.
Tänk vad alla i min närhet ska hamna där, suck.
Får en klump i magen varje gång nån pratar om IVA.

Imorgon kanske Emma T kommer hit. :)  den dagen firar jag & Ronny 4 år också! :)
Sen ska jag träffa Ammie på Onsdag.
Sen har jag inget planerat förräns på Lördag, då jag & Therese ska äta god mat och gå ut och rocka loss :)
Jag längtar! Var sååå längesen vi hittade på nåt kul.

Nej nu ska jag kika en grej.
Puss puss


Kommentarer
Postat av: therese

ja jag hoppas vi kommer få skit skoj..de ska bli så kul bara jag blir friskar tills då men de borde jag de blir bättre och bättre..annars blir jag på dåligt humör

2009-07-21 @ 14:09:37

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback