Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Idag.

Ja idag fyller Ronny 25 år!
Det har varit kalas här under dagen, några i hans familj, Helen, Henkan, Ida & Martin var här också,
Ida & Hugo var ute och badade och bajsade i vattnet och hade skoj haha :)
Ronny har varit bakis :P Han kom hem 5 imorse,,
jag lyckades somna inatt, vid 2..
så jag fick några timmars sömn iaf :)
Sen åkte dom,, jag diskade lite, tänkte laga mat, men då ringde Henkan och vips så skulle vi dit och äta grillat :)
MUMS va gott, men jag orkade inte så mycket.. har ingen stor aptit när det är så här jäkla varmt ute.
Så Ida & Hugo har lekt massor idag igen :)
Dom är snart riktiga bästisar hihi :)
Har lite söta kort på dom men orkar inte lägga ut dom nu.

Jag ska se en film på datorn medans Ronny ser på simpsons och annat tråk på tvn :P

Jaja,, ha de bra. hej!

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback